Friday, December 24, 2010

masalah yang dicari sendiri

aku lately selalu je pergi keje dlm keadaan mengantuk disebabkan kekurangan tido. kali ni bukan masalah tak boleh tido, tapi masalah yang dicari sendiri.


semua tu sebab tengah ralit sangat membaca novel.

memang laa tiap bulan aku akan beli, tapi biasanya buku tu akan terperap macam tu je disebabkan kemalasan utk membaca. tapi bila roh rajin membaca tu mai, haaa...ni laa jadiknya.

tak boleh nak tinggal selagi tak abis.

sekarang ni aku sorokkan dulu novel2 tu dpd pandangan mata dan akan dikeluarkan pada weekend je sebab time tu boleh laa pulun. kalo hari2 waktu kerja tido kol 4,5 pagi apa barang kan. kalau ada kerja luar takde laa rasa sangat. ni kalo seharian dok di ofis memang sangat2 menyiksa jiwa raga.

from google

koleksi novel melayu dan english aku dah semakin banyak. kalo jual untung tak? heheh.

tapi biasa aku memang tak pernah jual. simpan untuk koleksi sendiri. kalau hilang pun sebab ada org pinjam tak pulang. aku malas laa nak cakap kan sebab dah pinjam pandai2 laa.

ehh...tetiba teringat aku ada pinjam novel cik rozi tapi tak pulang2 lagi hikhik. tu bukan takmo pulang, tapi blum abis baca lagi arrrr...





No comments: