Monday, August 22, 2011

sori yea...bukan kangsuman punya....



korang kenal kangsuman?

iskk…takkan lah.

kan sejak dua menjak ni hari2 ada je makcik kepoh sebut nama dia. alaa yg dia kata :

“rumah tu milik kangsuman. dia tu membela!”

haaa…kenal? iklan astro first laa uols haha.

ok…efek kangsuman ni adalah melampau yea.

masa awal2 wujud iklan tu dia membawak sampai keluarnya entry yg ni.

yelah…iklan tu utk citer ‘flat 3A’, aku plak dok flat kat jalan 1A. ada kena mengena kot kan? siap mimpi2 tu yg tak bleh blah.

sebab tu masa kes lampu hidup tu aku seram sedikit. *tak ngaku seram banyak*

punya laa tak sabar tunggu housemate aku balik untuk tanya dia. biasa dia balik kol 6.30 camtu, tetiba hari yg aku nak tanya tu dia tak sampai2 pun time maghrib.

dalam kol 9 lebih kot baru dia balik. terus aku tanya.

dan jawapan yg diberikan adalah melegakan. dia yg buka lampu sebab keluar lebih awal dari aku pagi tu.

fuhhhhh!!!!!!

lega mak, nok…

rupanya rumah ni bukan milik kangsuman.

hahaha…



No comments: