Saturday, August 14, 2010

anak buah aku masuk spital

ni cite wiken lepas tau uols, masa blum posa lagik. takde menu berbuka hari ke 3 sb aku balik kampung. kt kg tenet adalah selow. so auto publish jelah.

hari jemahat lepas tiba2 anak buah aku, alia call. katanye dia tak skolah sb adik baby masuk spital yg dkt dgn opis aku.


ptg tu pas keje aku singgah laa ke sdmc tu nak tgk danish. danish jangkit batuk dari kakak dia dan sb dia baby lg so kena laa sedut kahak dan diberi nebulizer. ni pun sb klinik yg suruh refer ke sana.



so bila sampai kt spital tgk diorg semua dah berkampung kt situ. sib laa dpt personal room kan, bleh laa bwk toto ke apa yg patut. nenek depa kt kg pun siap turun sekali nak jaga cucu lelaki dia sorang nih.

tp bila dah reramai nih, kakak dia plak dok mengaco. kejap dok dokong adik laa...


kejap nak kaco adik tido laa..


so adik mmg takle rehat dan tido pas kena masuk gas.

danish muka stress -__-

sib baik diorg ajak aku kuar. so bwk laa diorg tu pegi jln ke area dkt2 subang. mlm tu kakak alia tido umah aku sb nak ajak tgk wayang. siang tu plak bwk dua2 kakak pegi tgk wayang sekali lagi.


sibuk nak tgk 3D. aritu ada shrek dgn toy story 3 diorg tgh exam plak. sib baik ada cite katun despicable me yg dah lama tu. gasak laa kan, janji 3D haha..


danish kena tahan sehari lagi sb doctor kata ada viral infection kt paru2. tp alhamdulillah ahad pagi tu dah leh discharge. tp wat sementara ni takle bwk dia kuar ke tpt org2 ramai. kira danish takle laa shopping raya.

siann danish...

No comments: