Friday, October 28, 2011

churp churp october scare fest

aritu dapat invitation daripada churp-churp untuk menonton one of their october scare fest, dont be afraid of the dark.

first time nok dapat invitation daripada churp-churp. excited tuh!

tarikhnya adalah pada 24hb, hari selasa aritu, jam 9.00 malam kat midvalley. mak keje kat port klang nok tapi gegehnya balik subang jaya hantar kawan-kawan yang car pool, terus pecut ke midvalley.



dalam kol 8 beratur mengambik tiket. tapi ramai yang dok queue untuk nuffnang sebab depa ada 2 preview malam tu. churp-churp punya lane senang je, tengok ada churpie plushies tu, dia la tu hehe.

ehh..banyak bunyik. sinopsis cerita dont be afraid of the dark ni (amek dari tenet la) :

a horror film starring Katie Holmes, Guy Pearce, directed by Troy Nixey. Based on the 1973 telefilm that del Toro believes is the scariest TV production ever made, the story follows Sally (Madison), a young girl who moves to Rhode Island to live with her father (Pearce) and his new girlfriend (Holmes) in the 19th-century mansion they are restoring. While exploring the house, Sally starts to hear voices coming from creatures in the basement whose hidden agenda is to claim her as one of their own.

helo kawan-kawan. percaya tak aku tengok cerita seram???

haa...jangan tak caya. aku leh tengok cite hantu sekarang der. cerita ni tak seram mana pun kot. tengok laa gambar hantunya pun ada je kat poster tu. hantu gigi lagik.


tapi awas!!!!

cerita ni adalah terkejut-terkejut dan sangat main dengan emosi ketakutan anda. ehh...anda ke aku???

hahaha...

baiklah...aku lah.

jadiknya...aku memang tak boleh nak habiskan sampai hujung cerita. makan dalam nok kalau tunggu lama-lama. aku memang tak boleh blah kalau tengok cerita camni.

so sorry to those yang nak sangat tengok tapi tak dapat sebab aku dah rsvp awal tapi tak habiskan tengok cerita ni. lain kali tak buat lagi.

apa pun, thanks churp-churp!!!

ehh..korang dah register churp-churp lom? boleh share macam-macam okeh. boleh dapat tiket wayang free juga.

pegi kat link ni yea :)



No comments: