Thursday, December 3, 2009

largest bookfair in southern region katanya....

sambung pada entry aku yang ini, aku pun pegi jap ke bookfair tu utk dptkan beberapa buku bagi santapan rohani (cewahhh ayat).

1st time aku ke danga city mall nih. mall tu adalah tak best dan takde org. wahhh sgt sesuai dan bagus untuk pegi merendek ni :p. ramai org hari tu sb nak ke bookfair tu je. lagipun preview day utk members kan. harus laa tak lepaskan peluang.


exhibition dibuat dkt hall sebelah mall tu. besar gila tpt tu. dan spt sale2 yg lain, sale buku ni pun dimonopoli oleh kaum2 cina yg ramai bwk anak2 pi beli buku2. ingatkan pegi during office hour tak ramai org, tp takde maknanya yea. line utk beratur tu separuh dewan tu haa.


mmg btol2 sale aku rasa tu sb aku pun mcm kejap nak tu, kejap nak ini, ehh.. ini best, itu best. isk isk iskkkk rambang mata. ada laa 2 jam lebih dok menebeng kt dlm tu. gilo kan.


abaikan pungkok nyonya tu yea. aku nak tunjuk bakul2 yg depa bwk beratur ni. kalah soping kt pasar

bookfair ni sampai 6hb so sgt laa sesuai time cuti sekolah. aku dah tangkap beberapa bijik buku. nnt aku wat entry buku2 tu yea,

cepat...cepat pegi serang sana.

No comments: