Monday, June 21, 2010

makan-makan dan jalan-jalan

ni entry pasal makan dan jalan. takde keje lain laa kau kecuali makan je. aku pun tatau apsal time makan je aku ske amik gambo. ke mmg dah hobi ko makan je weh? hahaha sila speku yea.

first masa aku pegi putrajaya. bnyk urusan kt sana so kena pi pagi2 & breakfast kt sana. ni brunch aku. sedap tak?


kari ayam + sayur kacang dan telo masin. perghhhh...sungguh best kombination dia kan.

then kt teppanyaki sg wang. time ni kuar dgn wani. ni mmg tempat peberet dia laa kalu kt sg wang nih.


dia suka chicken teppanyaki tp aku suka beef. makan plak dgn fuji snow ini. sgt sesuai utk mereka2 yg tinggi kolestrol ni yea. bleh menaikkan kadar ketinggian di dalam darah anda. apa aku merepek ni labu....


owhhh...i lep teppanyaki!

then ke restoran thurkah kt melawati. info diperoleh dari blog peejburhan. aku, dibah & cikroz ke sana utk mengadap nasi daun pisang.


disamping vegetarian, musti kena tambah ayam. baru masyuk!!!


ehh...ehh...apsal makan ada sesi karok lak nih?


ni adalah acara sampingan aritu. kejap je sb nak tgk wayang petang tuh. karok kt wangsa walk dan tpt tu adalah cantik.


sesi melalak plak.

ewahhh malu2 plek cikdibah yea...

kendian makan lagi. kali ni kt keramat area2 AU dkt kilang2 tuh. apekenama restoren tu aku lupa daaa.


starter mushroom soup. tak agak2 ada starter kan.


then main couse adalah ikan. sb kami semua feel2 jaga makan. padahal makan tak hengat jua adanya.

tapi opssss stop!!!!!


sudah2 laa dgn makan, makan dan makan je.

sapa nak join aku brisk walk kt tasik subang (sebelah holiday villa)?

jom jom!!



No comments: