Sunday, October 18, 2009

siaran lansung lagi

perghhh...pemalas giler aku nak update blog kan. asik dok kuarkan lirik2 lagu jer hehehe.

kot sapa dok tgk kt fb aku, laa ni aku dok bersiaran lansung dari old town white coffee kt tesco seri alam. kengkonon nak lari dari slow tenet kt umah tu laa, sekali kt sini pun bih kurang sama jer. dah dkt sejam aku dok ni cafe aku tak keluar2. dabel stress ok!


dah laa gitu, selain dpd ditemani oleh org, aku juga ditemani oleh lalat2 (ori yea) yg tah dtg dari mana dtg tah. nak kena komplen OTWC ni. nanti laa ko.

hadoiii...mana nak dpt line internet yg stabil nih. nak wat assignment pun tak senang line asik putus2 je. aku nak cari journal nih! (walaupun target utama nak bukak cafe world).

hiks.

4 comments:

Tijah said...

aku pun salu lepak oltown berjam2 sampai nak nyampah nepal tu...

linn said...

takpe nok, kita byr income tax!

(erkkk...ada kena mengena ke income tax ngn oldtown? hahaha).

afiq said...

sye juge tensen di sni...kolej pnyer wirelss cm gampang**

linn said...

oleh itu marilah kita memaki secara berjemaah!