Thursday, October 1, 2009

selamat bulan oktober uols!!!

selalu org ckp selamat hari lahir, selamat hari raya, so arini aku nak wish semua selamat bulan oktober!!!

pejam celik pejam celik kejap je kita dah smpai ke bulan 10 dlm kalendar masehi ni kan. dan semlm juga dunia dikejutkan dengan berita2 sedih gempa di padang, sumatera dan tsunami di kepulauan samoa.

gambar hiasan..takde kena mengena dgn entry :p

lepas dok tgk berita tu bleh plak aku dok imagine sendiri kot2 laa kena kt sini kt pasir gudang ni. aku ada 2 pilihan. satu aku lari keluar drive keta laju2 pegi ke utara semenanjung. siap pikir nak bwk laptop ke tak occay! dan yg kedua kalo dah tak sempat sgt aku dok je diam2 dlm umah dan peluk quran sambil baring. kira kalo kena gempa ke tsunami ke at least aku smpat tido dgn selesa laa gitu. imaginasi yg melampau kan tp itulah yg aku pikirkan semlm. hahaha budus!

ohh...sudah dgn cite merepek. masuk bulan oktober ni gak aku dah sarung balik jersi budak sekolah. dah takleh panjang2 langkah dah kena studi studi studi (mcm yea :p).class will be on 10/10 tp assignment topics dah di post di LMS yea. tadak laa raya2 dah.

tp kalo dpt jemputan rumah terbuka aku pegi je hiks.

serius...mood ber blog masih belum mari. iskk apsal nih..



6 comments:

Ena Mazly said...

pada 2 okt lima tahun yang lepas, akak, wani , zimy n azie dtg wedding saya.... ehehehhe... rindu kat akakkkkkkkkkk....

NouroulSuhaimi said...

motif nak pelok quran? kalo macam tu make sure quran sentiasa dekat dengan ko.. kang ujung2 lupa kat mana letaknya.

kalo bawak lappy, jangan lupa bawak charger skalik ok. nanti meraban nak beli charger plak nok. takot semua kedai computer tutup masa tu.

:))

linn said...

ena,
uikkk...dah 5 tahun dah... mcm baru je kejap pegi muar. anniversary ena sama ngan bday ac ek!

linn said...

cok,
aku feel solehah laa nok itu pasal pikir quran tu...gitu. tp siriyes laa aku lupa pasal charger. dan satu lg botben sekali laa. kang takle nak ber FV hahaha.

en_me said...

salam aidilfitri maaf zahir bathin akak linn ittewww..

linn said...

selamat hari raya uols en_me! tak wat open house kewww? hiks.