Friday, October 8, 2010

kegilaan terhadap shopping online

ye...aku tau laa shopping online ni dah lama. aku pun ada gak dulu beli secara online kt ebay especially nya. tapi takde laa kerap.

sekarang ni ada facebook, makin banyak orang membuat bisnes secara online dan bagus jugak laa kan untuk ekonomi masing-masing. tapi jangan lupa declare income setiap tahun yea. jangan sorok-sorok dari income tax. not nice! not nice!

sekarang kegilaan aku adalah kepada tudung dan shawl. dan syoknya ramai je yang menjual tudung online sekarang yang sangat menarik2. eh..ke dah lama cuma aku je yang tak tau ni hikhikk...

model-model tudung aritu (dkt2 ariani), tudung periuk, tudung botol dan tudung saji

oh yea...kalau korang nak cari tudung online dan harga rendah setanding dengan kualiti tudung, aku cadangkan korang pegi ke blog ni --> mama's homebiz. opsss ni bukan entry berbayar ok. saja je nak bagi info.

dan sekarang dengarnye blogger popular viruspadu pun nak buka online butik jual tudung. wahhhh...syoknya. sapa kata pakai tudung takleh berfesyen?

cuma....aku terkilan gak pada diorang yang nak meniaga di fb tapi dok private kan dia punya page. macamnya... kita punya laa syok nampak ada iklan menarik sekali nak click pada gambar, takleh nak view produk tersebut. rugi ok!

tapi takpelah...mungkin diorang nye business tu exclusive kot kan.


akhir kata dengan satu dialog semasa makan di penang :
kak ina, napa kak ina pakai tudung sekarang ?

takpe laa, kan pakai tudung bagus.

kak ina memang pakai tudung yang macam ni ke?

yang biasa ada, yang gini pun ada. tak cantik ke dik?

cantik, lagi cantik pakai tudung yang ni.

ahak...ahakss.... malewww ai.

sekian :p


No comments: