Friday, October 1, 2010

open house di penang

open house tu saja je aku yg reka sb bila ramai tanya aku kemana hujung minggu tu, aku ckp nak pegi "open house dgn kak rozi". tapi tak ckp laa destinasinya ke mana sb malas nak dgr 1001 macam kiriman hikhik. amppunnn kak rozi gunakan nama utk larikan diri :p

so...minggu lepas kami ke penang dengan satu tujuan.

MAKAN!!!

ahli rombongan terdiri daripada :



hahaha bagaimanakah muka yg paling besar menjadi bujur siweh dengan tiba-tiba? abaikan!!!!

kol 9 pagi dah bertolak dari umah adik bewadik yg berbaju merah2 ketiga2 nya (janji ke apa) untuk makan dan singgah ke sekolah cikdib kononnya untuk mengambil robe konvo. melihatkan keadaan yang agak tak boleh blah ramainya, hasrat itu dipospon. terus ke setapak mengambil cailfish.


dalam kol 10 camtu kot gerak ke penang. benti kejap di stesen minyak apa tah sb ada ahli rombongan yg nak terkemeh. sapa tah tatau. pastu bleh lak tempat tu tak ada air. benti lagi kt sungai buluh utk melepaskan hajat itu. dah benti tu beli laa jajan2 utk dikunyah2.

then benti kejap kt stesen tapah untuk kencing dan beli2 jajan lagi.

tengahari kitorang benti kt R&R sungai perak untuk makan tengahari laa apa lagi. semua ngidam nak makan patin tempoyak kecuali afiq dan dikna. gambar tak amik laa plak.


dah makan leh plak meng-aiskerim kan diri.



sila jangan tengok muka afiq ye... aku kata JANGAN!!!

afiq - bukan salah aku kalu diorg tengok. dah pesan jangan tengok pun masih ada yang tengok cemana? lagipun gambar ni je yg macam decent sket masa sesi eskrim ni. sila jangan buat entry berbalas ok!

dah kenyang perjalanan pun diteruskan. hinggalah sampai kt mana tah ada plak emergency call yang menyebabkan kena benti.


tak lama pastu sampai laa kami ke penang. yeayyy....


kiranya konsep perjalanan kali ni memang bertepatan dengan objektif asal ke sana laa kan. makan, makan dan makan. aku ngan dikna menjadi juara sebab kami memang tak benti2 makan masa on the way tu. mereka yang lain tu tidak. diet memanjang kejenya. percaya lah!


meh aku senaraikan sessi makanan yang ada :

  • pagi makan kt pelita ampang
  • masa benti kt stesen minyak, beli jajan2 untuk dikunyah2
  • benti kt stesen tapah, beli buah2 dan kacang rebus
  • makan tengahari kt sungai perak
  • pas makan, aiskerim plak
  • masa otw makan jajan lite-lite

ok macam sikit. ni lom makan kt penang lagi yea.....




2 comments:

Tijah said...

asik bentiiiii jer. kalu ngan aku...konfem org baju merah tu kena kencing dlm botol. kuikuikui

linn said...

nox...baju merah ada 3 owang yea. yang mana satu tu? dan sapakah yang suka kencin itu?

hikhikkk...