Tuesday, March 9, 2010

farewell and birthday party

aci tak entry tertunggak lebih 2 minggu? alaaa bleh jelah kan.

19 feb aritu adalah aku nye last day kt pasir gudang. hari yg sama jugak merupakan besday ai yg ke tutttttt. so depa dok sibuk semcm so tau dah depa nak wat majlis walaupun aku kata takyah. tp takda laa feel2 "ehh tekejutnya ai, ada seprais parti!!".

cuma menu adalah dirahsiakan dpd aku. cisss takleh nak pilih menu!!! dah nak beram pun ada ati nak samseng2 khann. tp konsep majlis pisah2 sb transfer ni aku tak berapa gemo laa sb kang dah majlis2, dah bg adiah bagai tup2 kang dtg balik, datang balik. haa kan dah malu. unless kalo ko benti laa kan. tp sb org dah buat kan alhamdulillah...syukur dpt mkn2 free hikhik.

antara menu yg ada :



motip kan nama penuh!!!!






petang tu kitorg feel2 gedik amik gambo ramai2. yelah bila lg laa depa nak ngambik gambo dgn aku yg sopan ni khannn.





malas nak buh caption. layan gambo jelah ye.




No comments: