Thursday, April 22, 2010

mencari tempat exam

lepas balik dari gatsby street party tu kitorang pegi mencarik tempat utk aku exam.

katanya kan baru berpindah. instead of amik kt johor (mcm aku attend kelas tu) might as well amik kt kl kan. lgpun aku exam selang2 hari, so nak berulang dari kampung bazir masa dan duit uols. yelah minyak, tol dan masa yg diambil bih kurang 2 jam. perjalanan rugi laa kan. dok hotel? wahh..bnyk duit ko.....

panjangnye intro ahaks.

so aku agak2 jelah jlnnya nak kesana sb jln tun ismail tu kan dkt area pwtc. bila jln terus je trus laa jumpa universiti terbuka ni ahahaha.


smpai kt sana mana bleh tgk dan blah je kan. so aku carik tempat exam, tempat study (library laa), tempat solat dan tempat makan.

tempat exam ni lain sket laa dari kt jb sb kt sana kitorg ada dewan yg besar so semua bleh masuk sini. tp tpt yg dikatakan nak exam tu masih ada org dok wat seminar ke hapa tah. abis semua pak guard, mak guard aku tny sb kerusi semua tak bersusun. depa kata toksah risau, nnt hari kejadian tu dtg sure ada punya.

pastu pi library jap. masuk jap je tgk2 sb cikjib tadak matrix card. takan nak biar dia kan. then trus cari surau dan solat laa sekali yea.

pas solat aku teringat lak nak cari cafe. kaw OUM kl ni dia share dgn UM kampus kota namanye. so dlm bnyk2 tu cafe dia di share sekali. sempat gak kitorg wat food testing (padahal nak mkn sb dok kebuloq dkt kol 3).


since cikjib feel2 diet dia order mee bandung. presentation agak memberangsangkan kan? tp sebenarnye rasa dia fail.


aku plak order bihun hailam. sama gak... ha-mim-pe-ye-ha!!! apa nih... iskkk. dah laa tadak choice mkn kt situ. nak jln ke the mall adalah sesuatu yg mustahil. tp mungkin laa nasi campuq dia ok kot. time kami dtg tu lauk dah abis tinggal baki2 je. tak dan nak terai..


pastu kami pi tpt lain plakk....

No comments: