Sunday, April 11, 2010

my peberet colour tahun ni



serius kalo ada org tanye what is your fav colour mmg aku selalu tak reti nak jwb. biasanye red is among my fav.

tp yg sebenarnye colour aku ni berubah ikut musim. kadang tu aku suka beno kaler ijau sampai semua benda yg aku nak beli aku carik warna ijau, dari berus gigi, towel, baju raya dan sebagainye. then ada laa warna putih laa, biru laa dan mcm2.

last year kaler aku adalah merah. semua merah. smpai ada org kata aku nak ikut redmummy. tp tidak sebenarnye. tu musim mengawan aku warna merah je.



by the end of the year aku start looking for other (kaler yea, bukan bf :p). bukan cari means bersungguh2 nakkan benda tuh smpai dpt. takde. dia berubah tanpa sedar. aku dok bli handbag, dok bli tshirt and all. dan sedar2 kebnykannye adalah kaler purple.

harus baju raya tahun ni nak carik warna purple.





No comments: