Friday, April 9, 2010

selera yg tak menentu

wah tajuk...selera apakah? hiks.

wei...wei...jgn koner koner yea. aku ckp selera makan. tp pernah ke aku ni takde selera makan? sgt laa jarang jarang sekali khannn.

semlm sedang aku siapkan assignment terakhir untuk semester ini dah utk program ini (insyaAllah), tetiba perut yg aku selalu bwk pegi sekolah telah menunjukkan ciri2 tak sekolah punya orang!

krukkk...krukkkk...memlm buta.

kol 10 uols. memula tu ingat laa apa dok ada dlm fridge tuh. tp mmg takde benda pun. nak kuar sgt laa mls sb dah pakai baju tido.

tp takle jadik gak sb irama keroncong dah bertukar ganas kepada rap. terus jadik lagu "impak maksima" oleh KRU tuh. so aku terus sarung tshirt dan seluar (dlm tu pakai baju tido) dan pikir2 nak pegi mana.

dok pikir nak ke starbucks, bukan ada menda pun (yg nak di mkn). so terfikir laa mcd kt ss15. then rasa tak syok lak sb sana ramai. dah kuar umah baru aku teringat a&w yg cuma sepelaung je dr umah. terus pecut ke sana.


so here we go. double mozza ok! tgh2 mlm buta! plus root beer float dan onion rings. yea nok aku tau. rootbeer float lalalaa.....

masa awal2 aku masuk umah kt subang ni, aku dah warn housemate. jgn tekejut tgk aku esp kalo dok memerap kt bilik dgn buku2. means tgh nak wat assignment dan dkt nak exam laa tu. dan satu lagi pangai adalah masak tgh2 mlm buta atau keluar kejap balik bwk mkn. yelah kot dia kata aku gila ke kan dok masak kol 2,3 pagi baik laa aku bgtau dulu. itu perkara biasa yea time2 gitu.

tu tak campur dgn keje suka nak membaking atau bli buku2 cite. yg tu aku dah penah tulis sebelum ni kan.

akhir sekali meh laa kita dgr lagu yg berirama semlm tu yea....



***pitam :p.

No comments: