Wednesday, April 14, 2010

pokok betik dah takde!!!!!!

ingat tak aku dok komplen pasal astro dan siaran kt umah aku yg dok ilang2. elok je aku post entry to semua cenel trus ilang uols. mula tu mls laa nak call astro bgtau, tp takle jadik byr mahal2 tgk blank tv watpe.

last saturday baru installer tu dtg. bila dia check, katanye signal terlindung sb ada pokok betik dpn belakang umah aku tu yg semakin besar. cuma yg ni bagus sket, dia kata ada warranty. dia suh aku ckp baik2 dgn jiran bwh tu utk tebang pokok dan kalo dah tebang dan siaran still tak dpt bleh call diorg.

gambar hiasan dr gugel. pokok umah aku tu daun dia kurang lg

adoiii...takkan laa baru2 pindah dah memandai suh org tebang pokok. aku tak kabo kt depa pun takut laa kot2 depa nak guna pokok utk something berbentuk keagamaan ke kan. isu sensitif tuh.

so hari2 selepas tu aku cuma tgk pokok betik tu smpai laa smlm petang. bila aku tgk pokok tu daun2 dia yg bwh tu dah kekuningan. aku pun ala2 happy laa sambil berharap within 3 months mampuih terus laa hendaknye dia hehe.

tup2 pg td bila aku nak jemur kain tgk2 pokok adalah dissapear!!! aku siap jenguk lg kt bwh. SAH!!! mmg dah ilang. bila diorg tebang pun tatau.

trus berdesup pi bilik dan bukak decorder astro. semua cenel dah dpt.

yahuuuuu!!!!

No comments: