Monday, July 4, 2011

kehilangan yg diratapi

dia dah bersama aku lama ok. dah bertahun2 juga.

tak ingat bila saat aku kenal dia. tapi memang dikira sbg love at first sight jugak. sekali tgk terus berkenan.

dia memang sgt memahami aku...

paling tak boleh lupa pertolongan yg diberikan saat aku stress masa amik MBA last 2 years. kalau dia tak ada memang tak tau laa aku ni camne. dia memang bnyk membantu mengurangkan stress time tu.

tapi sekarang.....

aku tak tau mana dia pergi.

senyap tanpa meninggalkan kesan.

puas aku tanya pada semua yg pernah melihat dia tapi sorang pun takde yg memberikan respon yg positif.

memang dia dah berumur, betul...

memang aku pun ada cari pengganti. bukan pengganti, tapi pasang lain sebenarnya

tapi tiba2 kau hilang ni memang aku betul2 tak boleh terima

dan sekarang aku betul2 terasa kehilangan.

mana aku nak cari kau ni....



|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


wahai....

loyang kesayanganku

aku tau aku terlalu leka dgn cupcake & muffin sekarang.

i'm corriiii...

tp aku nak buat kek durian ni. aku memerlukan kau. kau tau kan kek aku tak bermakna tanpamu.....

loyang yg ada takleh celen kau ok!

No comments: