Tuesday, July 5, 2011

pantang betul laa...

aku cuti semalam.

bila masuk2 ofis je arini tgk kerusi aku dalam keadaan mengadap ke dinding bih kurang mcm kerusi dlm gambar kt bwh nih.


pastu ada laa HR bagi copy of minutes atas meja aku. bleh plak 'peghak' ni dok main2 dgn corrector patch yg mcm ala2 liquid paper tu. siap padam2 bagai.

bila tanya roomate aku sapa yg dok sini, dia kata takda sapa kot.

bleh?

agaknya hantu kot yg main2 dgn barang2 aku ni kan.

tapi benda ni mmg satu kepantangan bg aku. hangin je satu badan bila tengok meja dalam keadaan macam tu. memang laa meja aku tak kemas, tapi kau jangan sentuh barang aku boleh tak? main padam2 lagi pulak tu. ingat lawak ke hapa?

dan aku yakin ni bukan keje asst aku. sb dia jarang sentuh brg2 kecuali dokumen atau komputer kalau perlu. dan kalau ada dia akan bgtau awal2 pagi masa aku masuk.

kalau mereka2 kt pasir gudang dulu pun diorg faham perangai aku. siapa pun takkan sentuh brg2 atas meja, atau on pc atau buka bilik kecuali dgn keizinan. kalau tak memang mood aku cam haram jelah sehari pas naik kerja tu.

so ni keje peghak mana ni?

siap kau aku akan cari!!!!!



No comments: