Tuesday, August 18, 2009

isu topeng muka

fesyen terkini kt msia ni apa lg uols pemakaian topeng muka laa.

dah bli blum utk diri sendiri & family? ke nak harap kerajaan supply? hikhik. ni aku tak paham rakyat malaysia nih. meh aku nak cite sket.


aku ada beli utk office purposes aritu dan distribute utk semua staff kt sini. tp still ada komplen lg sb tak cukup laa, itu laa ini laa. aku pun dari awal tau yg mask ni bleh digunakan sekali je. then kena tukar yg baru.

tp ada gak yg tak puas hati. katanye company kna laa provide. hari-hari yea uols katanya. yg best lg ada yg kata benda ni isu negara. kerajaan kena provide utk semua baik budak sekolah, pekerja goman mahupun rakyat malaysia yg lain.


aiyooo come on lah! asik nak subsidi je. semua pun tau virus ni cepat merebak. takkan nak harap subsidi company, subsidi kerajaan utk semua ni. kalo sayang kan diri sendiri, anak2, keluarga apa salahnya beli utk kegunaan kan?

ada laa kang yg kata 'ko tu single bleh laa takde tanggungan'. kan? kan? alaa malas laa aku nak ckp bnyk. semua bleh fikir sendiri laa.

btol tak?

No comments: