Wednesday, August 12, 2009

kurma anyone?

dah dkt nak posa ni ada laa ofismet aku jual kurma for everybody.

since kami ni ada 2 office so dia wakilkan aku utk jualkan kurma2 ni kt bebudak ofis sini. dpt laa gak aku jual beberapa kotak dan untung utk si penjual.


tp ada org speku aku dpt percent dari tolong jualkan tu. mintak mahap yea, aku tak amik apa2 pun dr jualan tu. dia bg sample sekotak pun aku dah bg2 kt org. takde nye nak bwk balik ke apa. aku sendiri pun bli 3 kotak.

percent sok aku claim DISANA je.


sekian dari ustazah.



(asik nak jadik ustazah je sejak dua menjak nih hikhik).

4 comments:

adibah said...

Adakah setelah memakan kurma ini akan menjadi sechantek Tamara Blezinsky <-- betul ke ejaan mak ni, nok?


*kalo ye.. mak nak sumer!!!!


*larikkkk

linn said...

bukan setakat sechantek tamara je nok, malahan akan se-seksyehhhh lebih dr kim kardashian jugak.

ko nak ke? tinggal kotak je dah nih.

eddie dewanaga said...

hati2 tentang kurma murah dari singapore...

packed by singapore, originated from israeli ground.

linn said...

iskkk...ye ke. takda dgr lg pasal ni. tp sib baik lu dah inform. kena hati2 nih.