Monday, August 24, 2009

kisah mimpi yg tak logik




mcm dah takde cite je kan nak letak. tp aku nak cite gak sb sgt tak logik ini mimpi.

org kata mimpi ni cuma mainan tido je dan mmg btol laa mainan tido sb ianye tak logik. smlm aku mimpi lawak uols. mimpi dkt mana dan dgn siapa aku tak perasan.


cuma yg aku tau aku adalah dibarisan dpn dkt satu assembly dan tgh tunggu seseorg yg aku tak pasti siapa. assembly plak adalah tak formal mcm nak aerobik kot (or was it cikendens? :p). masa dok tgh beratur tu aku ckp ngn org belakang aku (tak tau sapa) i miss airasia la!

tp suddently ada org dtg. dan org itu adalah dafi ko! aiyooo...apa kena mengena dafi ngn airasia pun aku tak tau. tp yg pasti aku adalah amat suka dgn kehadiran dafi tu sb dafi tulah airasia nya.


pelik kan? ok dafi tu aku rasa sb aku baru je tgk fesbuk member aku (incik amat namanye) dimana bnyk btol aktiviti dia dgn dafi dan dafi fc tu.


airasia? mungkin sb dah lama bebeno aku tak fly ngan airasia kot. my end year trip pun mcm 50-50 je disebabkan H1N1 nih. so feel2 utk fly bersama airasia adalah amat samar2.

tp apa kaitan airasia dgn dafi? bengong!






No comments: