Thursday, August 13, 2009

persediaan peperiksaan?

aku nak exam tinggal tak sampai 2 minggu lagi. wat masa ni kadar stress dpt di control lagi (kalo takleh control stress kang kena H1N1 kang payah lak).


tp persediaan selain dpd baca buku tu, ada lain2 menda gak yg aku kena buat. salah satunya ialah dgn mengunjungi kedai stationery.


kenapa kedai stationery?

sb aku suka conteng2, lukis2, kaler2 so that senang sket aku nak ingat sesuatu benda. setiap kali nak exam perkara mcm highlighter, pen berbagai warna tu mmg akan ada je dlm pencil case aku.


satu semester cuma 4 bulan je kan. dan cara utk menghabiskan dakwat benda2 tu semua ialah dgn memberikan kpd anak2 buah aku utk main conteng2 selepas abis exam. haaa...kan tak bazir. so bila naik semester baru beli laa baru.


so kedai peberet aku utk beli benda2 ni kt mana lagi, harris di jusco tebrau city. ada gak tingin bli pencil case katun2 tp mcm tak relevan ngan study lak kan hikhik. semester ni aku amik 2 kertas yg tough dan ada calculation iaitu economics & finance.

iskkk...study...study.




8 comments:

Ena Mazly said...

Best of luck kak!!!

NouroulSuhaimi said...

aku last exam adalah masa amek lesen L dulu!

linn said...

ena,
thanks ticer ;)!

linn said...

cok,
mrasa laa berpuluh tahun yg lampau tu yea nok!

adibah said...

apsal aku batuk, bersin, selsema hinguih semua dok keluar baca entry ni eh...??


*amik passport & larik gi bandung! ekeke

linn said...

ko kena cek doktor tu nok. sgt bahye dah kalo simptom2 begitu sekarang nih.

lily lotus said...

all the best yer..rindunya zaman2 gini

linn said...

thanks dear. rindew? jom belajar lagi? heheh.