Monday, August 24, 2009

menyambut ramadhan

jumaat mlm aritu mcm yg dah diberitahu kt entry seblm ni aku merempit balik kampung. awalnye plan nak balik terus dari ofis, tp dok mikirkan akan kehazaban jam kt highway pasir gudang tu, aku plan balik mlm sket.

dlm kol 10 cmtu baru aku gerak dari rumah. sb nak elakkan jam sgt kan hambikkk!!! masih jam gak highway yg besarnye sekangkang kera tuh. benci btol lerr. kadar kelajuan adalah 20kmj sahaja yea. just imejin.


dan dgn adanye kereta2 yg bnyk tu telah menyebabkan aku keluar tol pd jam 12.15 mlm. tu baru kuar tol tu, ada lg 20km utk smpai ke umah. tp yg syok sb dpt harga kurang laa sb dah midnite. mcm jakun kan? hikhik sb aku tak penah dpt harga kurang ni. ehh..pernah kot tp cuma aku tak pasan je.


sahur dan berbuka di kampung adalah spt yg tahun2 sebelumnya. tak sempat laa nak keluarkan kamera semua sb bangun2 terus mkn je. kt kg adalah sorga sb semua masak2 dibuat oleh mak aku yea :p.

dan puasa kali ni aku tak sentuh iced water lg sb aku mengalami batuk lite2 (tanpa demam ok) yg sgt menyesakkan jiwa. iskkk...payah laa kalo batuk time posa ni kan adoiiiii.

ptg ni nak buka apa yea?

No comments: