Thursday, September 17, 2009

aktiviti sabtu yang lalu

entry ni panjang gilos yea uols. maklum lerr hari tu adalah amat panjang sekali. dan bg amaran nih..


pagi sabtu lepas aku kena ke sekolah utk register bagi semester baru. so seawal jam 9 pagi aku dah kuar umah utk ke sekolah. sampai sana..adoiii punya laa ramai manusia. setel semua dkt kol 11 gak baru leh balik.


ni lerr subject yg aku amik next sem. amik 2 jer. sb tulah lambat sket abisnya.


next terus ku merempit ke sepang.


kalo dah ke sepang tu ke mana lagi kalo tak ke klia. fetch wani kt sana sb dia baru abis keje.


owhhh wani bg aku 2 patung bear 'i love klia' nih. tengkiu bebeh!

then kitorg pergi ke our main purpose, menjenguk kak rozi kt hulu langat sb before dia operate aritu aku dok exam lg. dan being me, kalo jln ngan wani ni kalo tak sesat adalah tak sah. so kitorg dah sesat2 dulu baru laa jumpa jln.


dlm kol 6 baru kami sampai ke kampung kak rozi & adibah ittew. inilah rupa pesakit yg telah dimekap dgn wig yg sama kaler ngan baju hikhik. aku yg tgk pun rasa sakit, inikan pula org yg menanggungnya sendiri.


dan 'misi' yg takmo gemer nih. 'talk to my hand plisss' katanya.

dan lagi sgt lah malu sb mereka mengajak kami berbuka sekali di rumah mereka ittew sb makciknya dah masak bnyk. aiyoooo malu malu. menu berbuka puasa adalah ikan bakar dan masak lemak cili api rebung dan daging yg sgt mavelesss!!!


lepas berbuka dan solat kitorg pun bergerak utk balik. awalnya plan nak jln dulu tp since aku ada plan bersahur dan wani plak kerja shift pagi, hasrat tu terpaksa dilupakan saja.


bersambung next entry.

No comments: