Friday, September 18, 2009

bersahur

lepas hantar wani ke nilai aku sampai hotel dlm kol 11+ camtu. gila melekit rasa badan sb pagi mandi pun time subuh.


pas siap2 tu sempat lg bukak lappy utk bloghop dan bertani di farmville. mata dah agak2 ngantuk dah tu sb letih bnyk sgt aktiviti pd siang harinya tuh. tp since dah janji ngan rizna nak sahur kol 1, kena laa tunggu.


so dkt2 kol 1 aku fetch rizna kt umahnye di ss13 subang jaya maklum laa dia adalah waniter melayu yg takleh drive mlm2. ntah2 dia mempunyai prob rabun mlm kot? ampownnnnn :p


awalnye aku sajes pi ke oldtaste ss15. tp elok je masuk waiter dia kata "sorry miss, we're closing" khannn. sedeh ok takleh pekena kopi oldtaste.


end up kitorg landing kt hassan's cafe ss15 yg sekangkang kera ngan opis hq aku. busan je kan tp dah takde tpt lain, belasah jelah.


aku order garlic naan yg kurang best. punya laa lama tingin mkn naan nih sekali dpt tak sedap. tingat dulu ada gazebo kt ss15 ni yg mempunyai naan yg mantop!!!


tp ayam tandoori dia adalah sedap dan mabeles. sib baikk.


later syam join kitorg utk sahur sama. janjinye kol 11 tp kol 12.45 baru dia nak call aku. cittttt. tp sib baik gak lah. kalo tak aku kena pergi 2 sahur plak mlm tuh.


pas borak sampai dinihari baru laa kitorg gerak balik.

No comments: