Wednesday, May 26, 2010

ktm tanjung pagar nak pindah ke woodlands

korang ada baca isu semasa?

apa pendapat masing2?


sukati laa pendpt korang kan sb perjanjian telah pun dimeterai cuma bila isu ni bangkit teringat laa aku masa trip ke spore last month.

iklan jap : tetiba rindu nak wat assignment, nak curah2 idea...uwaaaaaa

ok...back to story....


stesen tu cantik, tp sayang tak terbela. tak terbela maksud aku tu adalah kawasan dalam ktm tu lerr. ok je stesen ktm tu ada kt situ. berdekatan dgn kompleks PSA (port of singapore authority) yg ada kt dpn tu dgn segala building yg ada di sekitar, mmg nampak gah laa stesen tu dgn ciri2 klasik bangunan lama.


cuma yg kt dlm tu mcm kureng sket. maksudnye mcm bangunan tu besar, tp tak ada apa2. ada laa restoren. tp mcm tak berapa cun laa dgn pengudaraan yg tak sesuai dalam tuh. panas lerrr. yg kt luar tu ok lg aku rasa. dan yg best atas restoren tu ada surau. sedih btol aku tgk keadaan surau dia yg ala2 daif tuh.


buruk gile kan? ni salah satu je. takde hati laa aku nak tunjuk yg lain sb kesian. nak kata takde yg solat, masa aku pegi tu ada. pembantu2 kedai je kot yg guna kemudahan tersebut. plus pengguna2 ktm laa. sayang lerr bangunan cantik tp terabai.

patutnye kena ada yg maintain. apa cerr ni ktmb?

dan sekarang ni dua2 pak pm dah setuju nak pindah lak ktm tanjung pagar ni ke woodlands july next year. ada baca isu tu? meh baca kt sini :

Langkah Berani Najib, Hsien Loong Untuk Kukuhkan Hubungan Dua Hala

hmm...memang berani!!!


teringat pulau batu putih.....






No comments: