Monday, May 17, 2010

tengok wayang tapi......

semalam plan nak ke curve janji dgn cikjib tp turns out kensel lak. time kasih bebnyk to afiq sb tolong bg msg kt minah yg tak reti2 nak call walaupun dah berkali2 sms dia aku tak jwb. aku ni jenis yg tak jwb sms ke? cehhh.

so semlm pegi ke sunway pyramid, tujuan utamanye adalah utk mengecek bil dan tgk berapa had kredit yg maxis bg kt aku. ek elehhh...cipot jer rupanye. patut arr kejap je dah bar.

pastu pergi soru ke nandos (lagi???). adalah mcm loser dok sorang2 makan kt restoren tu tp lantak pi laa sb aku bwk buku cite utk dibaca. dok khayal sgt baca sambil makan smpai tak sedar waktu dah time.

aku tgk cite mother and child.


cite mcm ironman 2, robinhood adalah ramai giler org beratur dan lane utk cite2 lain je yg kurang sket. nak carik cite yg lite2, romantic comedy tadak plak kt sunway nih kan so tu jelah pilihan terbaik aku. tp terbaik ke???

tidak uols. dlm separuh cerita tu aku dah tido sb mengantuk. dah lama gile aku tak tido dlm panggung, bleh lak buat hal semlm. dan sib baik laa ada 30 tolak 27 orang yg ada dlm panggung tuh. so takde laa malu sgt.

nampak sgt laa cite tu tak best kan!

2 comments:

Unknown said...

akak pun dah beli novel ani ayuni tu..tak tak baca lagi..baca yg library punyer..gilah ke library ..best..tapi hari sabtu dan ahad ramailah..parking susah nak ada.gi parking yang kena bayar.

linn said...

laaa ye ke kak. nak cari hari kerja tu payah laa kan sb urusan keje selalu ke putrajaya, bukan ke kl. tp nnt sekali2 kena gak "berurusan" ke kl kot hehe.