Monday, May 10, 2010

USS : Jurrasic Park dan Waterpark

sapa yg tak tau jurrasic park kan uols. so pas acara makan2 sampai pecah perut bergerak laa kitorg ke jurrasic park.



takde pun denesor yg muncul kt situ. ada laa denesor ijau ni tp tak pasan sgt kewujudan dia kalo kita tak mendongak kedpn.


bila masuk dlm situ diorg ada park yg ala2 mcm battlestar galactica gak. alaa...yg kaki tergantung pastu pusing2 tu. so seharusnya laa aku takmo naik. tgk diorg pusing2 pun aku dah seram. eiii...takda laa kan.

dan satu lagi plak mcm merry go round tuh tp binatang2 dia denesor laa kan. yg tu tak tergamak lak nak dok situ. kesian kt budak2 :p


then area waterpark tu ada laa mcm water accelerator ke apa tah. mcm rakit laa tgk dlm gambar bwh tuh, tp bila dia turun dari atas ke bwh mmg ada air akan memercik ke dlm. benda tu aku rasa pusing2 area tu then akan jumpa denesor mcm kt genting tu rasanya. tp since ada air2 tu takmo laa aku. dah laa takde bwk baju spare.


then kt situ gak ada anak denesor kuar dari telo. nampak ada sekor lagi denesor betina keluar? hikhik.


dan ada gak tpt mcm rock climbing kt situ bagi sapa2 yg nak cuba.


elok je jln2 tup2 ujan turun dgn lebatnye. so terpaksa laa kitorg benti berehat lagi. kawasan situ dah laa ala2 mcm takde bumbung, so ramai org berteduh kt area tpt2 permainan. diorg pun terpaksa meng stop kan jap segala games sb hari hujan.

pas hujan reda bleh dikata lambat gak laa diorg nak start balik ride2 tu semua. yelah semua guna karen uols. kang main bukak je kena renjatan letrik baru laa tau kan.

tp on ke tak on ke aku apa de hal. tak amik tau pun sb bukan nak main pun :p

No comments: