Monday, May 10, 2010

USS : Ancient Egypt

USS tu adalah universal studios singapore yea uols....


bersambung lagi kita. muak dah aku nak tulis pasal cite yg dah basi ni tp takpelah bedal jelah. next to sci-fi is ancient egypt nye area. kt situ mcm biasa ada patung2 ygbesar2 ala2 zaman firaun. aku kata kt cikjib mcm dah smpai kt sunway pyramid pun ada gak haha.

kalu mumia keluar harus aku pitam 5 hari 5 malam

kt dlm egypt ni ada games yg kunun2 mcm trasure hunter laa. nak naik jeep tu satu hal nak kena beratur, tp kira ok laa bleh naik.





memang laa jeep ni dicontrol oleh org kt booth dia tp kena gak kawal steering so that tayar tak terlanggar track. yg best kitorg ni among 4 of us, si aza ni yg tak tau drive, tetiba dia yg dok kt tpt driver. so merasa laa dok langgar2 track je tayar2 kitorg. sesuaiiizzzzz.


kt egypt ni plak ada conan yg tinggi dan cleopatra yg seksehhh. tp conan control macho sket pun tak senyum. hambek ko time gambo trus tidur lak ko yea konan! blah laa lu!!!


since dah lama sgt kitorg jln2 so kt dlm situ gak kitorg soruu sapedek. ada restoran halal yg menyediakan hidangan timur tengah katanye.


diorg semua amik set yg sama, aku lak gatai amik set lain. pastu amik ko benda2 yg hijau2 kt nasi tu aku tak tetelan pun.


kt dlm restoran tu kitorg guna laa meal voucher yg $10 tuh. utk set aku tu aku kena $14+ gak, so kena byr $4+ jelah. mcm set diorg tu lg ok cuma $11 je. mmg sgt berpatutan harga dia dgn kuantiti yg diberikan. kitorg makan tu smpai mlm tak lapar2. gila kan?


dah alang2 dlm tpt tu kitorg lepak lama sket utk menghilangkan lelah.


pastu jln2 lagi area situ dan amik gambo lagi dan lagi.


dan bersambung lagi :p


3 comments:

Dewi Batrishya said...

Wahhhh! Besh! Besh!
Someday.. I'll get there.. ^^

Ken Wooi said...

that's really cool.. i must go one day! =)

linn said...

dewi & kenwooi,

pergi laa. memang best! :D