Friday, May 7, 2010

malas siot aku nak mengarang malam ni

bosan tak hengat nih. bukak fb pun mcm tak tau nak wat apa, nak menaip lagi laa rasa malas sb beberapa perkara.

sungguh down..down..down..down..down....

kisah universal studio sambung minggu depan aci tak?

akhir kata sila laa patuhi dan sematkan di kepala anda bahawasanya "biarlah kita bermulut puaka, jangan jadi mulut longkang".

mengerti?

4 comments:

jfook said...

Hope to see your update soon!

linn said...

will try to be more rajin next week :p

kak ina kl said...

amboi ashik berjalan ajer kerojernya.. rasa nak pergi tapi mahal lah tukaran duit tu..klu bwk semua anak parah di buatnya..
nantilah tunggu jadi cam redmummy baru boleh pergi.

linn said...

kak ina kl,

alaa kak, takyah tunggu cam redmummy, blog akak pun dah makin masyukkk je sekarang nih kan hehe.