Thursday, July 31, 2008

breakfast

aku baru balik dari discussion dgn classmates ni ok. jam 2.30 pagi buto. gilaan ok drive dari kulai ke sini. tp dulu2 pun biasa gak aku wat keje drive memlm jb-kl-jb kan. so ini bukan masalah besar.


pagi td aku mengigil cari nasik lemak sb teringin sgt nak mkn semlm kan. tp disebabkan aku kena membeli belah kuih muih utk meeting, aku main tangkap muat je beli kt mana tah kt taman tu. dan hasilnya memang tak sedap. dah laa pedas sgt, takde lauk pulak tu. sib baik kt ofis maknab bawakan mee goreng utk kitorang. so mee laa yg aku bedal.



kuih muih yg aku beli tu aku cukai juga sebijik dua. bnyk jenis gak yg aku dpt utk rm20. sebab kebetulan kedai yg aku beli tu masih menjual kuih dgn harga RM1 dpt 4 ye uols. kuih yg aku dpt tangkap ialah bingka ubi, pulut serunding, karipap (wajib), kuih tako (adik beradik tepung pelita) dan kuih keria. kuih tu semua bukan ikut taste bos2 yg ada yea, tp ikut selera aku pulak. kehkehkeh nasib laa diorg.

dan seperti yg dijangka, kuih2 tersebut tak abis. mmg membazirkan duit syarikat betul la diorg ni.


notes : apsal la gambo jadik lagu ni. kang kalo dah ok aku bg btolkan laa yea. sementara itu sila teleng kepala dulu :p

2 comments:

adibah said...

Linn,

Kuih tako itu namanya mengingatkan saya kepada kumpulan Tyco. Apa khabar mereka agaknya?


*matila.. lari dari topic

linn said...

kump tyco dah terlalu maju smpai dia jadi terlalu compact gitu dan dah tak kelihatan di pandangan.

*apalaa yg aku merepek ni labu...