Saturday, July 26, 2008

finally....

start my day with this yummylicios breakfast :-


calory? carb? cholestrol? aaaahhhh...bekalang kira laaa


tengahari pun menambahkan lagi the 3C tu


kuey teow goreng..org johor panggil mee tiau, with iced lemon tea



yang ni org johor panggil sama gak. iced lemon tea. atau dlm bahasa melayu teh limau ais.


petang after office pegi ke tmn air biru untuk buat baju raya. finally mek IT dpt contact satu tailor ni dan akak ni masih open peluang nak tempah baju raya smpai end of the month. so ..here we go...


NONY TUKANG JAHIT nama kedai tu. kedai dia terletak berderet dengan 7-Eleven taman air biru. kak nony kata dia terima lagi tempahan sb bnyk baju yg dah siap. wah...terer akak ni menjahit. pekerja dia pun ramai kot...

tgk kt buku dia, bnyk sampel kain org tempah kaler purple. ramai org pakai tema purple ke this year? ke org jb je pakai tema purple? ngan aku pun pepel, ngan mek IT pun pepel. haiyoooo...


kak nony tgh ngukur badan mek IT :-



kalau sapa2 nak contact dia tanya pasal baju (esp yg suka cari last2 minute mcm kitorang) buleh laa call buat appointment :-




ni 1st time aku hantar ke sini. takde experience lagi ok ke tak jahitan dia so no comment laa cmne dia punya baju dgn aku. mek IT pun dpt contact ni from one of the ofismate. ok laaa tu kot kan.


aku tempah 2 pasang kebaya. buat pe tah 2 pasang ni kan. abis2 aku beraya gi kubur, gi umah uncle jap n lepak kt umah je smpai tghari, petang dah salin tshirt. tp takpelah....nak abiskan stock2 dari jakarta, bandung ni dari simpanan aku. busan tgk lelama. maybe boleh pakai before raya utk attend majlis buka posa ke.




so...yeayyyy!!!!! dah ada baju raya...