Thursday, July 17, 2008

Pesta Malam Indonesia 2


PMI 2 bakal tiba di Bukit Kiara pada 16 Ogos 2008. Lepas konsert Peterpan April lalu, konsert ni lah yang aku dok tunggu2 sb PP last time tu tak dpt nak tgk, time tu exam week & aku ada paper management during the day of concert and accounts for the next day. nanges....

Konsert ini akan dijayakan oleh 6 band yang tidak kurang hebatnya iaitu Ungu, Samson, Sheila on 7, Peterpan, Dewi-dewi dan Slank. Group dia agak kurang jumlahnya berbanding PMI1 (yg aku sempat nonton masa tu heheh). Dgrnya iTalk ada buat peraduan ke apa tah utk dptkan tiket percuma. sapa2 yg minat tu leh laa google sendiri yea. aku malas.

So sangat laa berangan boleh laa nak release tension jerit kuat2 during the concert kan. Last konsert aku pegi masa Dewa 19 buat tour di 5 buah negeri last December (tp tak laa lima2 aku pegi. iskkkk). gila dah lama kan tak enjoy heheh.

AKAN TETAPI, setelah dibelek, ditelek semua jadualku, 15 sampai 17 august juga adalah final exam aku untuk semester ini. wahhhhhhhh.... tak dpt tgk lagi laa nih.

apsal laaa diorg ni suka buat konsert time gini haaaa. harap2 rockestra dewa 19 in December nanti tak clash dgn jadual exam aku lagi..... tension gue.


1 comment:

Zai-Nur said...

i wish i wish i wish....i can go and see peter pan too!!!! dia ad gig kat london in september... tapi time itu kan puasa?....huuuhuuuu!!!! Anyway, harap u enjoy the concert on 16 ogos!