Tuesday, July 22, 2008

mari belajar.....eh??

patutnya mlm ni aku punye plan nak siapkan assignment OB yg dah tak berapa bnyk lg tu. bahan semua dah ada tinggal aku nak karang ayat tu yg kekurangan idea mlm ni.
tp tetiba dpt idea blink blink blink nak buat sesuatu.
tadaaaaa...............






tepung, durian, telur, mixer. sah2 laaa nak buat kek kan. takkan buat cekodok guna self raising flour kot. mood aku utk baking tetiba dtg lak mlm ni. dgn durian yg aku dpt smlm tu aku nak try resipi yg aku mmg tak penah terai...even tak penah makan sekalipun.



KEK DURIAN!!!



mcm ni cara2 memukul adunan yea puan-puan sekalian




adunan yg dah setel sedia utk dibakar




kek yg gebus mcm org yg buat



tempting tak??

kek tu siap dibakar kol 10 td dan aku pun dgn rakusnya dok potong2 sb nak masuk blog punya pasal. amenda tah aku dah buat sampai kek tu mcm turun sikit laa. adoi...sok kena tanya sifu napa kek aku jadik gitu lah. tp rasa dia not bad gak. kalo yg minat durian mesti soka dgn rasa dia. aku cam biasa je so-so. kek durian kan. lagipun kalau buatan sendiri ni bukan syok sgt pun nak makan kan?


so seterusnya aku kena tunggu esok utk mendengar komen dari juri2 awam dan juri tak profesional kt ofis. dan sapa2 yg nak rasa tu sila serang bilik HR sok pg yea. kalo abis aku tatau. jemput semua...

No comments: