Monday, July 14, 2008

butterfly

most of my fren tau aku mmg suka lagu2 indo ni kan. one of my fav buat masa ni lagu butterfly ni lah. Original soundtrack from cite Butterfly daripada indonesia nyanyian Melly Goeslaw featuring Andhika Pratama. korang penah tgk tak? Kalo tak penah gi cari CD dia kt kedai2 music utama di indonesia orait??? kehkehkeh. seriously..tak tau lah kalau cite ni dah ada kt Msia or not. sorry..

Ni gambar dan lyric lagu butterfly utk semua. perlu diingat cerita, lirik lagu dan seangkatan dengannya adalah tidak ada persamaan ataupun kena mengena dgn diri & hidup aku okey. Jgn speku lelebih lakk...


Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah


Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu


reff:

Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Karna merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
that previous messed up touching me and you


Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Bagai bumi ini
Hanya milik berdua


Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu

repeat reff



Note : aku sebenarnye nak post video tp slow sgt laa internet connection arini. later lah kalau rajin

No comments: