Wednesday, July 23, 2008

jom komen ramai2

mari...mari. aku dah buka ruangan komen untuk semua. tu pun bergantung sama ada forever ada atau utk sementara je sb tak abis ngaji lg nih.
pg td dah tanya maknab kenapa kek aku jadik gituh. setelah di CSI rupanye aku yg gelojoh sgt nak buat smpai tak menyabo tunggu telur dari fridge tu turun ke room temperature. pesan dari maknab :-
"ko nak buat kek tu jgn laa guna telur dari peti sejuk. beli je baru dari kedai"
tapi btol laa. dolu2 mak aku pun penah kata cmtu tp biasa laa dulu dgr pun nak tak nak sb takde rasa nak buat dan praktikkan benda2 ni semua. ni dah ada cacat cela baru laa nak CSI. tp aku tanak membazir. telur kt fridge tu bnyk lg tak guna. takkan nak buang je. (alasan!!!!)
apa pun kek percubaan aku tu tetap mendpt kredit yg agak memberangsangkan daripada juri2 tak profesional dan juri2 awam.
start balik laa aku punya hobi ni karang....

2 comments:

adibah said...

Nampak sedap je kek uols ittew.. finger licking good gittew.. Mek dah lama pencen buat kek uols! Kalau mai umah mek, jangan luper bawak sekali occay!

Bestnya jadi pengomen pertama! Yahuu!

linn said...

buleh aje noks. tp kalo tak musin durian mek buat ikut apa yg musim time tu jelah yek. kalo kena musim kangkung???? kihkihkih