Thursday, July 24, 2008

mood & baju raya

pagi : mood ok
aku smpai ofis awal sket dari biasa. awal sgt ke pun seminit je dr smlm heheh. mood aku pg ni boleh dikira ok laa, agak happy. maybe sb aku cukup tido kot semlmnya. jam 9 udah beradu gitu.



aku kuar jap pegi ke atas tuh utk beli few things utk office. jalan kt highway melampau punya jam laa tp aku boleh lupa nak snap gambar pulak. masih belum boleh di award sebagai blogger tegar laa aku ni kan. takpe..baru setahun jagung...eh tak...setengah bulan jagung. bayangkan perjalanan yang patutnya mengambil masa 5 mins jadi ke 40 mins. tp rasanya tak seteruk semasa perjalanan balik laaa. jam sampai terus tak bergerak. dan sekali lagi aku tak snap gambar.

antara hasil tangkapan arini

petang : mood K.O.


balik dari tesco, wat keje sket aku punya temper mula meningkat. ramai yg call dan ramai gak yg end up dgr aku pokpek2. aku pun tak tau apsal mood tetiba jadik gitu. hormon dah tak stabil kot time tu. tp nasib laa kt sapa2 yg kena bebelan aku tu yea.


balik ofis pegi ke tailor yg agak fofular kt kompleks pasir gudang ni dgn mek IT. Jarum Emas namanya. konon2 nak tanya pasal baju raya.


kitorg sgt kompiden & dah siap bwk kain ela ni kesini. one of our ofismet dah ckp takde tailor yg nak ambik tempahan dah sekarang ni. tapi TAK PERCAYA!!! begitu gigih menapak tangga ke kedai tu. hasil yang kitorang dpt memang

NAN ADOO!!!


kain2 aku yg terbiar

padan muka aku. padan muka gak kt mek IT. tulah...kerek tak tentu pasal nak tempah lambat2. mentang2 last year boleh dpt, tahun ni nak buat lg yea. rasain loh..


uwaaaaaaa......baru nak buat baju dr bandung & jakarta aritu. apsal laa org2 ni raya sakan haaa. buat satu dua baju dah laaaaaaa......










No comments: