Thursday, July 31, 2008

sms layang

i received an "sms layang" this morning. adoi....dah laaa aku sakit perut, dpt pulak sms cmtu pepagi buta. tau tak 1st sekali aku buat ialah sambung tido dulu. kahkahkah.


ok...back to the sms. aku dah ambil gambar nak post kt sini tadi. tp takut laa kalau2 ada staff kt sini yg baca dan spread the contents & the story mory to everybody dan sampai laa kt pengetahuan org yg menulis tu. whatever it is. pity laa this people (katanya kami, means ramai laa kan). dia tak tau sebaik mana aku dgn org yg dia katakan kt dlm sms tu. dia pun tak tau sejauh mana hubungan org yg dikenakan dgn org yg dikatakan dikenakan oleh diorg tu. katanya selain aku ada beberapa org lagi yg di ceritakan gitu.


sms tu pun ada bunyi2 ugutan yea korang. memula aku biasa laa kan, jgn dicuit gitu. hangin aku dtg dan membalas2 laaa dgn uncivilized people yg hantar tu. tp at one point aku terfikir dan malas dah nak balas.


to the sender kot2 laaa ko baca blog ni kan. "I WILL LODGE A POLICE REPORT IF YOU DARE TO THREATEN ME AGAIN! try me. eh..ko reti ke baca bahasa inggeris? ko kata ko driver kan. sudah laa wei.....aku bukan budak setahun jagung ok! suruhanjaya komunikasi pun ada. adik aku keje dgn telco company ko tau tak??"


kenapa yea orang suka bergaduh dan cari gaduh dgn HR Dept???

1 comment:

Anonymous said...

h.r ska cri psal, sbb tulah rmai dept yg bengang. 2 je jwpanya....
~ Hal kcik pon nk klua kn srat hehe