Friday, August 1, 2008

company bulletin

arini mek IT dah print final copy of our buletin utk aku tgk & komen. yea....aku buat grafik tak reti yea tp kalo suh komen...pehh...mmg hebat. sampai gaduh2 selalu ngan mek IT tuh.

gambar hitam putih bukan sb aku guna tema b&w tp sbb benda ni di print kt kertas biasa guna toner printer yg biasa. belum hantar ke printing lg laa. sb tu tak cun lg. cun ke? ntah laa. buletin kali ni mmg 100% guna kuasa veto aku ngan mek IT nampaknya. gila kuasa kah??? aku tak tau. mek IT tu kot heheh.

so this weekend takde laa kalo aku nak tgk wayang ke hapa kan. esok aku ada kelas smpai kol 7 petang. ahad pun ada kelas lagi sb ganti.

oh...td aku singgah petronas nak withdraw duit. punya laa ramai org queue. aku ingat minyak dok naik lg mcm aritu (aritu aku tak tau cite so sgt laa heran tgk org yg ramai). tp arini tak tau laa agak ramai org amik duit. baru gaji ke?? wahh...apsal duit aku dah abis ni??

dah lah. aku nak sambung buat slide presentation OB ni. ahad dah kena submit.


note : aku masih takleh nak btolkan gambar ni. dia jadi mcm yg aritu. apsal yea. pening tgk gambo senget2 gitu..

No comments: