Thursday, August 14, 2008

pilot band

haaa...start dah aku membuang masa emas ni dpd study. eh eh..dah kol 12 rupenya. ok laa ni bleh stop jap. update blog etc.

ni ada satu lagu ni best laa. daripada pilot band. aku tak tau laa group dia ni lama ke baru ke tp lagu diorg mmg asik banget. lagi satu sb sora dia ada ala2 sora ahmad dhani . sora yg macho dan jantan gitu.

meh aku bg youtube. (kang kalo dah berat blog ni baru lerr aku reti nak stop bg benda2 ni semua kan).




lirik dia :

Pilot - Sepanjang Hidupku

dengan dirimu kini ku bahagia
tak henti kau berbagi canda tawa
hilangkan gairah lelah hatiku
hadirmu mengubah arti hidupku

jadikan aku tawanan cintamu
ku serahkan seluruhnya untukmu
ku penuhi semua yang kau inginkan
tiada yang penting selain dirimu

reff:
sepanjang hidupku hanya ingin bersamamu
di setiap waktu, di setiap waktu
sepanjang hidupku tak ku relakan dirimu
tuk tinggalkan aku, tuk tinggalkan aku

sejuk kasihmu sampai ke tulangku
hingga detak jantungku kan berhenti
senyum manismu sinari hatiku
tulus setia cintaku hanya untukmu

repeat reff

enjoy!!

2 comments:

adibah said...

Uols... ada penyakit gairah lelah ke? Hahaha.. Uols,penyanyi dia ala2 muka Benny kan uols?

Tapi kan.. lagu ini best la.. Ala2 sewuaiiiii je.. Ahaks!

linn said...

uols....penyakit gairah lelah tu ialah merasa gairah semasa lelah/asthma menyerang gittew...

mcm benny ke? dinch leww uols. dia ne ala2 pekerja kontrak binaan :D

*pensan kalo benny baca blog ni!