Thursday, August 21, 2008

tak dalam dilema lagi

ingat entry aku part I and II pasal dalam dilema ni? aku arini dah firm dgn keputusan aku. semlm dah daftar amik ketiga2 subject offered. last sem ada 3 subject - havoc life aku. this sem plak amik 2 je pun hectic, so might as well amik tiga2 kan. dia sama jerr kesannya.



aku pun dah decide utk tidak menukar course mengikut langkah tiga lagi temanku. which is kalau jadi, meninggalkan aku seorang dalam course ni kt Johor. tp takpe, aku leh join dgn junior2 ku yg lain. alahh...junior pun tp umur memasing ramai apa yg lg senior dari aku kan. so no problemo.

so now..aku kena amik modul dan text book from the uni. dan aku tak lagi di dalam dilema.

:D

2 comments:

adibah said...

semoga bertambah cemerlang semester depan..! bersama-samalah kita..

linn said...

insyaAllah.....