Monday, August 18, 2008

luncheon

mulanya aku takde plan nak ke singgah selalu sb nak kena masuk dlm bandar lg. kalo dari the zon ada short cut nak balik ke pasir gudang tau. tp disebabkan jln yg teruk campur melampau tetiba utk masuk ke kanan (lepas kuar parking), aku terus ke kiri jln. still jam gak tp tak seteruk ke kanan lerr. dgn hujan gerimis dan ada budak sekolah kt situ. mg jln slow giler.


aku dok snap2 mesti org kata org kl mana yg jakun masuk jb ni kan. heheh. ingat lg tak pasal post aku yg ada org mandi tepi laut tu, haaa...td ada beberapa org dok mandi manda. siap bwk pelampung tu yg tak boleh belah tu. sib baik air pasang, so takde laa kotor sgt (kot).


sampai kt singgah selalu bnyk laa lagi org yg tgh dok makan situ. ada ke satu keta tu aku dah bg signal nak masuk dia laju nak keluar gak. pastu senyum2. hangin aku tgk. suka laa tu. aku dah menyumpah tatau. sib baik aku tak kuarkan hp amik gambo dia!


sinngah selalu biasa lerr...jual food utk tengahari yg pelbagai. rambang mata kot kalo nak cari lauk. lauk pun masih bnyk lg. tp aku tak rambang mata pun sb makanan ruji aku kalau kt sini sonang je.


nasi dgn kuah lemak, ulam, sambal belacan, ikan goreng/paru/daging goreng dan siput sedut. arini aku amik daging balado. aku juga telah bejaya menapau siput sedut dgn kuantiti yg agak bnyk (boleh mkn 2 org tuh).


nasi arini sangat lembik laaa. potong stim betul. aku yg dah bernafsu nak makan kt umah tetiba takleh nak abiskan nasi tu. maybe gak sb dok meratah lauk kot. tp aku pasti sb utamanye sb nasi lembik. lembik2 tak sodap ok!!!


so petang td aku dok ghalit wat keje menyedut. opssss....menyedut siput tawww!!!





No comments: