Sunday, August 3, 2008

aktiviti ahad

yahooo....arini aku dah abis kelas for this semester. ada presentation lg arini and my group kena ckp pasal communication barrier. kira ok laa kan. da lepas kelas dah pun ni.

dan seperti biasa lerr, lepas kelas aktiviti aku ialah beriadah di shopping complex. tak beli benda mcm2 pun, cuma beli jajan2 utk teman aku dikala study nanti. yea...aku ada bad habit makan junk food masa study yea. so kalau tgk badan aku ni dah tak boleh turun2 salah satu puncanya sebab ini laa ni. (alasan kah??).




balik dr jusco aku buat aktiviti yg lebih sihat dan sangat berfaedah iaitu tidur. wooo sangat penting ni tau sb aku kan dah berapa mlm tido awal pagi. smlm tak kira yea sb smlm aku sakit kepala & pusing banget rasanya. maybe sb tak cukup tido la tu.

sekarang ialah masa utk mentelaah!!!!!


:D


No comments: