Friday, August 8, 2008

salah text

korang pernah tak tersalah hantar text msg kpd sesapa yg korang tak nak bg sebenarnya. lagi2 bila msg tu terhantar ke org yg kita tgh ngumpat. aku penah bg sekali dua kot tp tu pun takda laa malu sgt. kalau utk terhantar ke boss ke blum lg kot. kalo boleh tanak lerr kan ter bagi kt diorg. pendek kerjaya hehehe.


ni contoh2 yg aku sebutkan tu yea :


dihantar accidently oleh seseorang kpd aku which is topic utamanya nak tnya pasal aku plak tu kan. kira kantoi laaa ni. hahahaha.



pastu dia bg lg msg tu. ye lah dah kantoi..



aku pun saja je test line dgn meng reply msg dia balik. sudahnya arini member mcm malu je ngan aku. nak masuk bilik hantar document pun tak pandang muka aku okey.


disebabkan aku yg weng 2,3 menjak ni, bukan je angin di kepala aku bnyk, malah dgn org2 sekali aku nak naik hangin. ada je benda yg aku tegur kt budak2 ofis tu smpai semua kata aku dtg bulan. dtg bulan hapa, bulan dah abis dah laaa.


tp one of the reason rasanya aku stress sb kena jaga ofis sorang2. dah laa takde boss tetap, semua pegawai yg lain pulak tak ada 2,3 hari ni. mek IT ada laa gak utk tolong tgk2 ofis tu tp dia pun selalu keluar. so, budak2 forwarding dept, account dept, credit control ngan budak2 bawah aku tu semua aku kena tgk. biasa laaa...kalo boss takde, diorg raya hindu. lgpun mem diorg ada pesan kt aku suh tgk2 & tego2 budak dia. tu aku buat tu pesanan dia tau. hehe. dulu pun kt hq kalo boss ngan AM takde aku jadi lagu ni. cengir semcm.


satu lg sbb aku dah nak dkt peksa dah nih. study tak abis lg plak tu.


tp kesian laa kt sapa2 yg kena bising tu kan.


:D





2 comments:

adibah said...

Mek rasakan..uols terkena "panahan petir" dari "si dia" yang uols kata selaluuuuu membebelllll marah2 tak tentu hala kat uols dan saing2 uols ittew.. kan dah kena penyakit Hangin macam "si dia"

Bayangkanlah uolss.. kalo kita tersilap hantar text kat M--A--(sila isi tempat kosong) tu uols... harus kita kena "putaran tornado" kan..! Hahahahaha...

linn said...

si dia? M..A..? haiyohhh...

*pitam