Saturday, August 16, 2008

dinner with bosses part II

wah...asik main part2 je sekarang nih kan heheh.

aku sakit kepala balik dari paper IT semalam. sakit sebab tak tau buat ke atau sebab aku salah makan pg tu pun aku tak sure. sb tu blog ni tak berupdate semlm. sebab pas mandi aku terus bummmm tido.


tapi dlm pada sakit kepala tu pun aku sempat lagi jumpa my 2 boses utk dinner. diorg ajak keluar, aku pegi laa kan. kalau tak kang pendek kerjaya kang heheh. lgpun kalo dah nama bos ajak tu namanye makan free tau. diulangi FREE.

so kitorang makan kt pizza hut je.maybe sb aku mcm tingtong so diorg pun takde laa ajak aku pi jauh2. tq! tq! we had this new pizza. apa tah namanye yea. patutnya dia came with a dip source kan, tp kitorg baru sedar bila dah tinggal 1 slice. so...takde la nak marah2.




we also had this "must try" dessert kt pizza.




balik dari dinner aku terus simpan buku IT. takmo tgk 2,3 hari ni. stress!!!

No comments: