Wednesday, August 13, 2008

2,3 aktiviti

siang td aku study smpai kol 12+ je cmtu. pastu dah takleh terima dah sebab perut dah menyanyi lagu2 unplugged. so IM mekIT ajak lunch.

lauk pauk...tak berapa syiok tp makin mahal

arini aku rajin pegi ke tmn pasir putih sb nak makan je. budak2 yg keje kt kedai tu dgn ramahnye tnya aku tak keje ke arini. of koz laa tak kan. aku tak pakai uniform.


hikhik..dah abis baru teringat nak snap

pas makan aku ke ofis jap sb nak spot-check! hahaha spot check mendenya, singgah jap sb nak solat. sempat laa gak cek keje & document satu dua tp pastu delegate jek kt org. yelah cuti kan :p


ni kolam kt dpn ofis aku. kolam ada tp ikan tarak. nelayan dah pencen. opsssss....

lepas ofis aku pi sambung study kt library MBPG (previously PBTPG). hasilnya - apa jelah yg masuk ke dm pala aku wallahualam. dari dolu lg aku ni bukan kaki library. kalo gi library tu utk discussion atau cari maklumat je (atau pun deting & menggatai) dan bukannye study. dah laa sejuk ya amat. aku pakai jacket lagi bersama lemak2 tepu yg ada..pun masih lom menampung kesejukan kt dlm tu. so, moral of the story...no more library for tmorrow.



oh..csi dah start. aku permisi dulu.

daa :)

No comments: