Thursday, August 14, 2008

di dalam dilema part 2

aku baru je post entry dalam dilema nak pilih subject utk next sem. sekalinya arini 2 of our group members text bgtau yg diorg nak tukar course & mode of study pulak. i dunno yg the other 1 tu nak tukar ke tak. tp alaa...sedey nye. kang aku tinggal sorang2 terkontang kanting pulak. diorg takpe laa tukar sb majoring yg diorg nak ambik maybe for marketing/management/finance/economic and MSc (BA) ada offer utk course by research only (diorang nak elak amik exam katanya). tp for me...aku nak amik HR.



aduhhhh....pusing gue nih. aku tanak laa kan dok tukar2 & pilih area yg bukan area aku. cmne yea? kena tanya yg lebih pakar dulu laa kan. tp dr td aku dok pikir benda ni smpai apabenda yg aku nak study arini tergnggu a little bit.

ni rasa nak nyanyi ni. meh laa tgk video nih dr d'massiv :




p/s : 1. wahh...lagu tak kena mengena dgn subjek pun nih. heheh....aku nak cari lagu yg sesuai tp malas. since lagu ni aku baru dgr td, so hambek jelah....

p/s 2. sapa nak ikut gi karaoke weh. jom laaa...jom b4 ramadhan ni.


No comments: