Sunday, August 24, 2008

takde tajuk

serius aku tak tau tajuk menda nak letak utk entry kali ni. nantilah kalo aku ada idea akan ku edit yea. sementara tu biar lerr dia jadik temporary tajuk arini hehehe.


ari ahad seperti biasa aku tak keluar umah kalo tak ada kelas atau perkara yg penting. bangun pepagi tp dok tgk tv dulu & then update blog cite smlm. dkt kol 11 kot cmtu baru lerr aku hegeh2 nak cari breakfast. breakfast aku pagi ni scramble egg, baked beans ngan sekeping roti. jgn nak speku kata aku diet yea makan sekeping roti, tp yg bebenonye roti tu mmg tinggal satu tu je. tp portion utk scramble eggs ngan baked beans tu haa ko. hambek...


baked beans ni aku beli dah lama tp dok diam je kt dlm lemari tu. arini baru tingin aku nak makan. baked beans perisa keju. not bad gak rasanya tp tak terlalu cheesy laa. tp tak kisah lerr kan, janji ada. katanye dengan kalsium gitu. sesuai sgt laa dgn miss rizna yg kurang kalsium tu kan. jgn lupa beli yea!!


aku arini membuat spring cleaning kt umah ni. aritu kan exam, so abis buku & notes aku sepah2 merata2 tempat - ada kt living area, ada dlm study room, ada dlm drawer, tepi rak tv etc lerr. so keje aku mengumpulkan semula benda2 tu semua jadikan kt satu tempat sama2 dgn buku last semester.

so inilah buku dan file aku yg dah dikumpul. aku kata kumpul je kan? tak kemas lg ok. nak kena beli rak lerr cmni. ni baru 2 semester ni. kang ada lg separuh lg kot yg mcm ni, penuh umah aku dgn buku. tak campur buku2 cite yg kt dpn ngan store tu. kalo ada rak semua leh disusun cantek2. nantilah aku nak carik rak yg murah2.

hmm...kalo jb ni ada ikea kan syiokkk.

2 comments:

adibah said...

mek suggestkan tajuk bleh?

"Aku buang tebiat"


*laaaarrrrriiiikkkkkkkkkk!!!!!!!!!

linn said...

noksss....mek kan hanya mengumpul buku2 tu. kalo mengemas tu yg buang tebiat. so..memang tak sesuai.

tajuk rejekkkkkkkkkkk!!!!!!!!!