Wednesday, August 27, 2008

pejabat kedua saya

semlm aku pegi ofis satu lg sebab nak jumpa staff utk beberapa perkara. ofisku ni terletak di sebuah kawasan yg luas, berapa ekar yea? aku pun tak ingatlah.



cantik tak tempat nih? hehe..boleh pulak nak suh kata cantik kan. penuh dgn lori2, kontena dan yg sewaktu dgnnya. tp kawasan ni ler penyumbang utama income kami kt sini.


dan satu lg tanah dia subur woo. try laa taman sayur2an, buah2an, memang menjadi. ada 2 pokok mempelam yg berbuah sepanjang musim kt sii. so diorg yg dok sini leh laa merasa hasilnya bila berhasil kan. kami ni cuma dpt dgr cerita jelah. hiksss..padahal pernah rasa gak nih.

hmm...jom tgk keadaan ofis saya ni...


note : aku menyampah tol gambo dok pacak tegak gitu. asik laaa prob. mematikan semangat aku betul lerrr. cisssssssssssssssssssss.

No comments: