Monday, August 18, 2008

cekelat yg tempting

dkt the zon, selain dari departmental store, ada gak kedai2 duty free yg lain. selalu aku dok menyinggah kedai cokelat laaa takan liquor plak kan. aku tak pasan ok nama kedai ni tp memang jual berbagai jenis cokelat. heaven!!!


dari yg murah sampai yg mahal semua ada. selalu yg bnyk jual sini yg jarang dijual kt kedai2 biasa mcm jusco etc. tp kt klcc ada stgh tu aku rasa ada gak. then aku terjumpa lerr cokelet peberet gue from guylian - nuts nih. so sambar yg ni.


sebab apa aku suka celekat ni tau. sebabnya.....



tgk jelah ni, bukak jumpa kacang, bukak jumpa kacang. selalu kalo aku jln2 sini tak penah jumpa laa jenis yg ni. yg ada yg black choc, milk choc dan sebagainya mcm kt gambo atas td tu. yg nuts ni mmg kompem aku tak penah jumpa. maybe sb bnyk stock baru masuk kot. tp aku sgt sukaaaa..... start suka ni pun sb di introduce oleh cik wanie lerr ni.


syok gila ok cekelat ni. takde laa lg aku beli cekelat dlm kotak yg 8 ketul tp rega masyaAllah tu. yg ni lebih mengairahkan dan memuaskan gituh. so..cik wani dah takyah dah belikan aku cekelat lg. kerek laa pulak kan heheh. ampun....


note : gambo yg buruk tu dr hp, yg cun tu dr camera...

2 comments:

adibah said...

terima kasih uols..! ceklat febret mek ada tak? huhu

linn said...

ceklat d*** kan? musti leww ada...