Friday, August 29, 2008

makan makan lagi

hari ni kt ofis ada makan2 sempena sambutan bday kakitangan yg lahir pada bulan julai ngan ogos. this is our 1st time sambut majlis ni tanpa ada boss. our temporary boss pun dah pulang ke sarang dia, so kitorang pun pandai2 je meng-arrange majlis ni.

ready utk tiup lilin

majlis start jam 12.00 tengahari. sangat sesuai lerr untuk makan tengahari kan before the guys semua gi semayang jumaat. ada few staff yg lahir in july & august including ika yg aku cite aritu. tp mcm biasa laa tak semua yg hadir, so ada 4 org je. ni lerr mereka2 tu :

ika, ruzi, lihin, adnan

abis majlis reramai laaa yg menapau bawak lauk yg tak habis. tak baik dibazirkan kan. tp before tu mmg dah bungkus siap2 utk mereka2 yg tak dtg lerr.

piranha2 yg menapau....hikhikhiksssss

sib baik lerr aku tak berapa sedap perut arini. so aku takde laa menapau. makan pun tak berapa banyak (kot). kalo tak aku pun sama jek hehe.

this is what i had..bnyk lauk jek

menu utama nasi minyak dgn ayam masak merah, dalca daging, pajeri nenas (org sini sebut paceri....sama jelah tu), kek of coz, kuih muih dan buah2. nanti aku post gambar menu dia tu yea.

mereka2 yg makan tak abis2. isk isk isk..

:D

No comments: